White Christmas***Białe Święta



Hello, my friends!


Henryka here!
Friday is my favourite part of the week, why? because is time to start a weekend!
Before that maybe you will create some card using amazing products from 

I have for you a White Christmas Card.
Very light, in pastel colours with shaker box in the centre.
To fill a shaker box I have used white sequins which soon you can buy in the SHOP.
Also for the center of my flowers I have used one of the stamens.
A big variety of stamens you can find HERE.


Witam wszystkich!

Henryka z tej strony!
Piątek to mój ulubiony dzień tygodnia, dlaczego? bo to czas by rozpocząć weekend!
Ale zanim zaczniemy odpoczywać to może coś stworzymy z produktów, które możecie znaleźć w sklepie Where Ideas Bloom.
Ja przygotowałam Kartkę Świąteczną. Bardzo delikatną, jasną i pastelową, z shaker boxem.
Do wypełnienia użyłam cekinów, które w krótce będziecie mogli kupić ONLINE.
Użyłam również pręcików z Where Ideas Bloom, duży ich wybór znajdziecie TUTAJ.







Please visit our SHOP, like us on FACEBOOK 
and follow on PINTEREST or INSTAGRAM.

Odwiedzcie, proszę nasz SKLEP, polubcie nas na FACEBOOKu
i śledźcie nas na  PINTEREST albo INSTAGRAM.



4 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka