Birthday from the bottom of the heart...Urodzinowo z głębi serca...


Hello again!
Slowly we have spring and so why today my inspiration is colourful and in a spring mood.
For me is very special day today, my husband has a birthday.
I will show you a card which I have made for him. My birthday wishes from the bottom of my heart!
I have used a very beautiful, valentine collection from Magiczna Kartka, you can see that it can be used not just for a valentines creations but also for birthdays.
Witam Was kochani bardzo serdecznie raz jeszcze!
Powoli mamy wiosnę i dlatego dziś bardzo wiosennie i kolorowo.
Dziś dla mnie jest szczególny dzień, bo mój kochany mąż ma urodziny.
Pokażę Wam kartkę, którą wykonałam właśnie dla niego.
Wesoła, kolorowa i słoneczna. Moje życzenia urodzinowe z głębi serca!
Wykorzystałam piękną, walentynkową kolekcję od Magicznej Kartki, która jak sami widzicie, nie tylko może być użyta do wykonania kartek walentynkowcyh, ale i urodzinowych.
Kolekcja ta to:






Papers which I have used from MAGIA MIŁOŚCI:
Papiery z kolekcji MAGIA MIŁOŚCI, które użyłam do wykonania swojej kartki:

  


I hope you like my happy card.
I will encourage you to take a part in a newest April challenge. You can find more details HERE.
I wish you a wonderful day!
see you!
xxx
Mam nadzięję, że Wam się podoba moja radosna kartka. 
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w trwającym kwietniowym wyzwaniu, bardzo wiosennym i kolorowym. TUTAJ możecie dodawać linki do postów z Waszymi pracami.
Życzę Wam miłego dnia!
Do usłyszenia!
xxx

3 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka