Flower Power!!!


Hello my friends!
Today I have for you two cards.
In Magiczna Kartka you can find two new, very colourful and flowery paper collections Flower Folk and Kraina Słodkości.
I have chosen today Flower Folk.
Witajcie moi drodzy!
Dziś przygotowałam dla Was dwie karteczki.
W Magicznej Kartce pojawiły się dwie przecudne, bardzo kolorowe i kwiatowe kolekcje:
Ja tym razem wybrałam Flower Folk.
Kolekcja ta wręcz eksploduje żywymi kolorami i kwiatami.

Look at that:
In this card I have used:
Sami popatrzcie:
W tej kartce wykorzystałam dwustronny arkusz 




And here:
Natomiast tu, piękny dwustronny arkusz Flower Folk 03.




I hope I have inspired you at least a little bit and you will chose that beautiful collection.
In the shop you can also find more Foamiran foam, Albums, materials to Decoupage and many more!
I would like to remind you as well about May challenge "In May like In Paradise"!
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was choć troszku i sięgniecie po tą przepiękną kolekcję.
W sklepie pojawiło się również wiele innych, cudnych nowości,
między innymi: Pianka FoamiranAlbumy i dodatki albumowe, materiały do Decoupagu i wiele innych materiałow kreatywnych!
Przypominam Wam również o magicznym wyzwaniu majowym "W MAJU - JAK W RAJU".
Have a nice day!
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka