For You, in green... Dla ciebie, w zieleni....


Hello everyone, 
I will show you today one of the newest products in Love to Craft & Create shop
You can buy them in a set or separate 12"x12" sheets.
I have chosen today beautiful, green shades
Witam wszystkich,
Dziś pokażę Wam jeden z wielu najnowszych produktów jakie znajdziecie w sklepie Love to Craft & Create, papiery od Agateria - Oh Hello Spring.
Można je kupić jako osobne arkusze 12" na 12" lub jako zestaw.
Ja wybrałam dziś, śliczne, zielone odcienie


And please have a look at my project, what do you think about this combination?
I popatrzcie, co myślicie o tej kombinacji?




On the top I have made some texture, using 13 arts - Modeling Paste and Agateria - Roses mask.
Na wierzchu kartki wykonałam warstwę używając 13 arts - Modeling Paste Agateria - Roses mask.



Rest of the products which I have used from the SHOP are:
Pozostałe produkty, które można kupić z SKLEPIE:

LemonCraft - 9mm double sided tape - 50m


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka