Lucy in a purple dress... Łucja w fioletowej sukience...


Hello, everyone, I am coming today with a new, gorgeous products!
Now you can find them all in the Love to Craft & Create SHOP 
new, a fabulous collection of stamps from Agateria.
I will show you today Lucy in a dress.
She is so cute that when I have seen her for the first time 
I knew that she will be my favorite one.
I have coloured her with Copic Markers.
Witam wszystkich, dziś przychodzę z nowymi, wspaniałymi produktami!
Teraz możecie je znaleźć w  sklepie Love to Craft & Create, nowe, śliczne stempelki od Agaterii
Ja Wam pokażę Lucy in a dress - Łucja w sukience. Ona jest taka słodka, że kiedy po raz pierwszy ją zobaczyłam to wiedziałam, że będzie moją ulubioną.
Pomalowałam ją pisakami Copic

Here is a small tutorial of colouring Lucy.
First face and body with E0000, E000, E00, E11, E04, R20
Tu mały kursik, kolorowania Łucji.
Najpierw, twarz i ciałko: E0000, E000, E00, E11, E04, R20


Then, hair: E13, E15, E18
Potem, włosy: E13, E15, E18


Dress, shoes and hair ribbon: V01, V05, V06, V09
Sukienka, buty i wstążka: V01, V05, V06, V09


And finally, socks and tulle: W1, W3, W5
I na końcu skarpety i tiul: W1, W3, W5


And here is a whole composition. 
A tu cała kompozycja.


To made a card I have used papers from 
You can buy it as a single sheets 12" by 12" or in a set 
As you can see there is some texture on my card. 
With 13 arts - Modeling Paste and Agateria - Roses mask I have made my background. 
To decorate my card I have used some purple flowers, die cut leaves 
and of course laser cut chipboards, Scrapiniec - Doily Lace - Lace Borders - set of 2.
Do zrobienia kartki użyłam papierów Agateria - Oh Hello Spring 2/6 i Agateria - Oh Hello Spring 1/6. Możecie je kupić osobno lub jako zestaw Agateria - Oh Hello Spring - 12"x12" Paper Pad
Jak pewnie zauważyliście, na mojej kartce jest też pewna struktura. Wykonałam ją przy pomocy 13 arts - Modeling Paste i maski Agateria - Roses. Do udekorowania użyłam też różyczek fioletowych, lisków wyciętych z wykrojników i tekturek od Scrapińca Scrapiniec - Doily Lace - Lace Borders - set of 2.



Hope you like it and you will love Lucy as much as I do!
I wish you a wonderful day.
Don’t forgot to visit us daily for a new inspiration and follow us
on INSTAGRAM and FACEBOOK!
Mam nadzieję, że Wam się spodobało i pokochacie Łucję tak mocno jak ja!
Życzę wspaniałego dnia!
Nie zapomnijcie odwiedzać nas codziennie na INSTAGRAM i FACEBOOK!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka