Blessings...Życzenia...


Hi, everyone!
Do you remember my experiment, combinations of mint colour foamiran flowers?
Here is one of the flower made that time, mint with navy ink.
Witam wszystkich!
Pamiętacie mój eksperyment, kombinacja miętowego foamiranu?
Tu jest jeden z kwiatków z miętowego foamiranu w połączeniu z grantowym tuszem.
Of course, you need to use foamiran in mint colour to make it.
If you need some help, please see my video tutorial.
Oczywiście, potrzebny jest foamiran miętowy do ich zrobienia.
Jeśli potrzebujecie pomocy w ich zrobieniu zapraszam na mój video tutorial.
To make my card I have used, one of the newest collection from LemonCraft - Gossamer Blue.
I have layered two design papers one on each other. I have distressed edges with scissors.
With gel medium and random mask, I have made some background. 
I have sprinkled white embossing powder on it and heat with a heat tool to emboss.
On the side, I have made a composition from torn pieces of paper and gauze. 
Do zrobienia kartki, użyłam jednej z najnowszych kolekcji  LemonCraft - Gossamer Blue.
Kilka warstw papieru, jedna na drugiej, potargana na przegach nożyczkami. 
Za pomocą gel medium i wybranej maski zrobiłam tło. Posypałam białym pudrem i podgrzałam nagrzewnicą by się roztopił. 
Na boku, zrobiłam kompozycję i potarganych kawałków papieru i gazy.
I have affixed my flower with hot glue
and I have put few leaves cut off with Craft Passion - Holly with Fruits metal die cut.
I have added some laser cut chipboards leaves from Indian Summer - Little leaves and I have added few Pomegranate Apples White.
Przymocowałam mój kwiatek za pomocą kleju na gorąco i dodałam kilka listków wyciętych za pomocą wykrojnika Craft Passion - Holly with Fruits.
Dodałam tekturki Indian Summer - Little leaves i kilka jabłuszek Pomegranate Apples White.
Thank you!
Happy crafting!
Dziękuję i życzę miłego tworzenia!
xxx

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka