Unusual question in unusual way...Wyjątkowe pytanie w wyjątkowy sposób...

Hello!
So I like making a video tutorial so much, that I have made another one, haha.
I will show you how I have assembled a flowery basket from Fabryka Weny. That basket is so cute, isn't it?
And here is a close up of my beauty.
Witam kochani!
Tak się rozkręciłam tymi filmikami haha, że znowu nakręciłam dla Was bardzo szybkie video, 
jak poradziłam sobie ze złożeniem koszyczka 3D od Fabryki Weny.
Śliczny ten koszyczek, nieprawdaż?
Tu jest zbliżenie mojego słodziaka.
Here is my short video tutorial:
Tu możecie obejżeć mój szybki filmik:
And here is a full project, exploding box with a flowery basket inside. I have made it on special request. It will be a unusual way to ask somebody to be a bridemade on wedding day of some couple.
Unusual day and request is unusual.
What do you think about this way?
A tu w całości prezentuje się exploding box, którego zawartością był właśnie mój koszyczek.
Exploding box wykonałam na specjalne zamówienie. 
Miała to być forma poproszenia przez parę młodych, pewnej osoby, czy zostanie świadkiem na ich ślubie.
Bardzo wyjątkowy dzień i prośba w wyjątkowy sposób.
Jak Wam się podoba taka forma?
Inside of my box I have put as well, two other chipboards,
Wedding couple with fishing rod and Heart Baloons.
W środku mojego pudełeczka, oprócz koszyczka, uzyłam jeszcze dwóch innych tekturek, 
And here are chipboards:
A tu znajdziecie tekturki:

Have a nice day!
Życzę Wam miłego dnia!
xxx



1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka