Memories in the frame...Wspomnienia oprawione w ramkę...


Hello, everyone!
This is my first post for Magiczna Kartka in New Year.
I will start with very optimistic and colourful creation.
Love, friendship and happiness these are what makes me think about, one of the most beautiful days in our life, 
a day of our wedding.
Oh, what a day it was! I was there!
And now, I have been asked to put memories in the frame.
I have created three frames 
with a beautiful photo of the wedding couple.
Witam Was kochani bardzo serdecznie!
To mój pierwszy post dla Magicznej Kartki w Nowy Roku.
Rozpoczynam bardzo optymistycznie i kolorowo.
Miłość, przyjaźń i radość, to, 
to co mi się kojarzy z jedym z najbardziej 
wyjątkowych dni w życiu, jakie są nam dane przeżyć, 
czyli nasz ślub.
Ah, co to był za dzień! 
Na tym ślubie, miałam zaszczyt być i się bawić.
A teraz, poproszono mnie by oprawić te wspomnienia 
w piekną ramkę.
I powstały, trzy rameczki,
 z pięknym zdjęciem szczęśliwej młodej pary.
Frames are decorated with beautiful paper and elements, 
cut off from Magiczna Kartka paper collection - Rajskie Sonety.
This collection is awesome. Beautiful embellishments, flowers, birds - simply perfect!
Rameczki ozdobione pięknym papierem i elementami,
 wyciętymi z kolekcji Magicznej Kartki - Rajskie Sonety.
Ta kolekcja jest przecudna. Piękne dodatki, kwiaty, ptaszki - no poprostu boska!



Here are papers which I have used:
Tu papierki, z których korzystałam:
Hope you liked my inspiration.
If you would like to join our team, there is a DT Call 2017!
Mam nadzieję, że się Wam spodobała moja inspiracja.
Jeśli macie ochotę i chcielibyści dołączyć do zespołu 
Magicznej Kartki, 
to przypominam o trwającym naborze do DT 2017!
Details you will find HERE.
Szczegóły znadziecie TUTAJ.
I would like to remind you also about a new challenge.
We are creating for
Przypominaj również, o wyzwaniu styczniowym. 
Have a nice afternoon!
Życzę Wam miłego popołudnia!
xxx
Henia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka