House Of Roses...Dom Róż...

Hello dear!
Hope you have notice that Monika is running GIVEAWAY!
Beautiful papers from LemonCraft HOUSE OF ROSES can be yours!
You have time till 25th February to join!
Witajcie kochani!
Mam nadzieję że wiecie o ROZDAWAJCE u Moniki!
Piekne papiery od LemonCraft HOUSE OF ROSES mogą być wasze!
Macie czas do 25 lutego!
I will show you today what you can make with that beautiful paper collection.
You can make a card and much more.
Here is my inspiration.
Card for someone special.
A ja Wam pokaże dziś co można z nich zrobić.
Możecie zrobić kartkę, ale i o wiele więcej.
Oto moja inspiracja.
Kartka dla kogoś specjalnego.
A base for my card is approx. 13,5cm x 13,5cm white card stock.
A layer of design paper - wooden pattern - I love it!
Then on left side layers of beautiful roses cut out from Vintage Time 008.
A piece of 30mm natural lace layer between and few butterflies around.
Na bazę o wymiarach 13,5cm x 13,5 cm wykorzystałam biały papier.
Warstwa papieru - deseczki - uwielbiam!
Na lewym boku warstwa róż wyciętych z Vintage Time 008.
Kawałek koronki 30mm natural lace pomiędzy warstwami  i motylki wokoło.
I have something else for you as well.
There is a new big choice of plastic stamens in Monika's shop.
I couldn't resist and I have done few more flowers for you to show.
You can see, I have used green/yellowyellow and green/ivory stamens.
Mam jeszcze oś więcej dla Was.
Duży wybór precików pojawiło się u Moniki w sklepie.
Możecie zuważyć zielono/żółte, żółte i zielono/beżowe pręciki.
Ok, that is all for today. Hope you like it.
Don't forget to join a GIVEAWAY!
Maybe you will be a lucky one!
Ok, to tyle na dziś. Mam nadzieję że się Wam podobało.
Nie zapomnijcie o ROZDAWAJCE!
Może się Wam poszczęści.
Enjoy your day!
Miłego dnia!
xxx



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka