First Communion 3D Cards...Kartki na Komunię 3D...


Hello all very warmly!
In my craft room is nothing else but First Communion cards and invitations.
And that's why I have for you an inspiration like that.
Witam Was bardzo serdecznie!
U mnie w pracowni nic innego tylko kartki i zaproszenia na Pierwszą Komunię Świętą.
I dlatego właśnie mam dla Was taką inspirację.

Białe Kruczki has in their offer, very nice and easy in use 3D Elements for First Communion.
I would like to show you one of them.
First Communion - A4 sheet, which contains three designs, 
a boy, a girl and a holy cross with flowers.
From one sheet you can make three cards, for just a penny.
Elements are properly cut and have numbers in which order they should be used.
In an easy and fast way, you can make three cards.
To my cards, I have used also, relaunched and long-awaited collection of papers from Galerii Papieru - Wiek Niewinności.
Białe Kruczki w swojej ofercie posiadają,
bardzo fajne i proste w użyciu Elementy 3D o tematyce komunijnej.
Chciałam pokazać Wam dziś jeden z nich.
Komunia Święta - Arkusz A4, który zawiera trzy wzory, chłopca, dzięwczynkę i krzyż z kwiatami.
Można z tego jednago arkusz zrobić aż 3 kartki, a koszuje on grosze.
Elementy są już odpowiednio nacięte i ponumerowane w kolejności, jak należy je przyklejać.
Prosto i szybko zrobicie piekne kartki.
Ja do moich kartek użyłam jeszcze, wznowionej i dawno oczekiwanej kolekcji papierów od 

Here are my cards:
Tak się prezentują moje kartki:
Wish you a good afternoon.
Życzę Wam miłego popołudnia.
xxx

1 komentarz :

  1. You probably saw it on Pinterest, I made one for my son earlier this year as he is still a Lego fanatic at 36. There's lots of Lego ideas on there.. Have you ever see the 3D Cards . I found them on google, their website : http://popupcard.net. Maybe you will like that website.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka