First Communion Card...Kartka na Komunię...

Hi dear!
Today I have for you something in whited, a card for First Communion.
White is a colour which ss accompanied this celebration and that's why I have decided to make a card in this colour.
White papers with very light design, white add-ons, flowers and pearls.
And of course, chipboards from Fabryka Weny.
A beautiful collection of First Communion Chipboards is waiting for you in the shop.
Hej kochani!
Dziś mam dla Was coś w bieli, Kartkę na Pierwszą Komunię Święta.
Biel towarzyszy tej uroczystości i dlatego postanowiłam zrobić właśnie kartkę w tym kolorze.
Biały papier z lekkim wzorem, białe dodatki, kwiaty i perełki.
Oczywiście, tekturki od Fabryki Weny.
Piękna kolekcja komunijnych wzorów oczekuje na Was na sklepowych półkach.

I have used just a few of them from a wide range.
Ja wykorzystałam kilka, z szerokiej gamy tekturek.

You can see:
a beautiful frame grapevine
awsome grapes
and a very delicate holly host 2
Możecie tu zauważyć:
cudne winogrona
i delikatną hostię 2.

And here is a whole project:
Tak się oto prezentuje całość:
Flowers made from white foamiran from Foamiran Flowers UK and 
papers from Magiczna Kartka from First Communion collection.
Kwiaty zrobione z białego foamiranu od Foamiran Flowers UK 
i papier od Magicznej Kartki z kolekcji Pierwsza Komunia.
Here you can find all chipboards which I have used:
Tu znajdziecie tekturki, których użyłam:
Thank you for your attention and I wish you a good weekend!
Dziękuję za uwagę i życzę Wam udanego weekendu!
xxx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka