Man & Wife...Mąż i żona...

Hello dear after Easter!
Time of eggs and Easter cards has passed.
Now time for first communion and wedding inspirations.
I have for you a wedding card in purples.
Witam Was kochani poświątecznie!
Okres jajek i kartek wielkanocnych już za nami.
Teraz czas komunii i ślubów.
Więc ja dziś mam ślubną inspirację.
Kartka w formacie DL, w fioletach.
I have used papers from ScrapBerry's - Juliet paper collection, 
which you can find in Białe Kruczki's shop.
Flowers made from white foamiran and coloured with purple and pink ink from Latarnia Morskia.
Chipboards from Fabryka Weny, which wide choice you can find HERE.
Użyłam tu papierów od ScrapBerry's - Juliet, które znajdziecie w sklepie Białych Kruczków.
Kwiaty wykonałam z białego foamiranu 
i potuszowałam fioletowym i różowym tuszem z Latarni Morskiej.
Tekturki od Fabryki Weny, których duży wybór znajdziecie TUTAJ.
Thank you for your attention. I would like to remind you about ongoing challenge with
Dziękuję za uwagę. Przypominam Wam również o trwajacym wyzwaniu z 
Greetings,
Pozdrawiam,
xxx
Henia

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka