Wedding Doves ... Ślubne Gołąbki...

Hello, dear!
I have for you today something nice and something new!
When I have gotten those laser cut chipboards from my boss I have fallen in love straight away and with my eyes of imaginations, I could see my further project!
And here is it.
Almost pure white, wedding exploding box w ith beautiful doves 3D.
Pigeons will be available in the shop after a weekend.
Hej, hej kochani!
Mam dla Was dziś coś fajnego i nowego!
Jak dostałam te tekturki od szefowej, to od razu się w nich zakochałam 
i już oczami wyobraźni widziałam projekt, który zrobię!
I oto on.
Prawie że bielusieńki, ślubny exploding box z pięknymi gołąbkami 3D.
Gołąbki będą dostępne w sklepie po weekendzie!
The whole box made from white paper I have decorated with perfect for that kind of projects, paper collection from Galerii Papieru - Wiek Niewinności.
Of course, you can buy it in Fabryka's Weny shop.
Całe pudełko wykonałam na bazie białego papieru i obkleiłam go, idealną do projektów ślubnych, kolekcją papierów z Galerii Papieru - Wiek Niewinności.
 Możecie go oczywiście kupić w sklepie Fabryki Weny.
The rest are laser cut chipboards, sentiment "And I will not leave you until I die"
and balloon from hearts.
Pozostałe tekturki jakie użyłam to cytat "Oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci"
The are so cute, aren't they?
Śliczne te gołąbki, nieprawdaż?
Here are products used from Fabryka Weny to made my exploding box:
Oto produkty z Fabryki Weny, które wykorzystałam w moim explodującym pudełku:


That is all for today.
Have s good day!
To tyle na dziś.
Miłego dnia!
xxx
Henia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka