Mroźny Czas / Frosty Time

Dzień dobry!
Pewnie tak jak ja i Wy robcie kartki świąteczne.
Fajny to czas, lubię robić takie pastelowe i mroźne projekty.
Taką właśnie, mroźną karteczkę dla Was dziś przygotowałam, jako inspirację.
Marta zasypuje nas nowościami, za co bardzo dziękujemy i o więcej prosimy.
Z taką nowością jest moja kartka.
Napis "Wesołych Świąt" w pięknej świątecznej ramce, z zestawu Christmas.
Zestaw ten i wiele innych znajdziecie na ETSY w sklepiku I love digi.
Oto moja kartka:
Dodatkowo, wycięłam tego cudnego jelonka, który zdobi moją kompozycję.
Oto zestaw grafik jakie wykorzystałam:
Mam nadzieję, że karteczka się Wam spodobała.
Zachęcam Was serdecznie do zakupów, ponieważ od dziś trwa promocja na wszystkie digi!
Sami zobaczcie:
Nie przegapcie takiej okazji!!!
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanych zakupów!



1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka