Zimowo

Dzień dobry kochani!
Witam Was serdecznie w to czwartkowe popołudnie.
Wiele nowości pojawiło się na półkach sklepowych Białych Kruczków.
Jedną z takich nowości jest stempelek gumowy La-La Land Crafts - Marry Molli.
Kiedy ją zobaczyłam, wiedziałam, że następna inspiracja będzie z nią w roli głównej.
I oto jest, świąteczna karteczka.
Stempelek pokolorowany jest pisakami Copic.
Dla tych, którzy bawią się w takie kolorowanie podaję numerki pisaków jakie użyłam:
* skóra: E0000, E000, E00, E04, R00, R20, R21
*włosy: E13, E15, E18
*ubranie: B91, B93, B95, B97, B99
C0, C1, C3, C5
W1, W3, W5, W7
Do wykonania karteczki użyłam również zimowych papierów od BoBunny - Winter Wishes.
Dodatkowo border gwiazdki wycięty wykrojnikiem, tekturowy napis od Fabryki Weny - Wesołych Świąt i malutkie gwiazdki. Duży wybór fabrykowych tekturek znajdziecie TUTAJ
Napis i gwiazdki ozdobiłam drobnym brokatem.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego popołudnia.
Buziaczki!

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka